vår i luften

Idag åkte jag ut med Jossan till Österå, hon skulle rida Daze.
När vi kom dit så var Linnea och Martina där, de hade ridit Elsa och Lillan.
Bra, då fick Jossan och Daze sällskap ut av Martina och Nisse.
Jag och Linnea stannade i stallet och jag hann också träffa Kajsa en stund.
Kajsa fixade lunch åt sig  och köpte lite goda bullar som vi fikade på i vårsolen mot stallväggen medans tjejerna gjorde klart.
Jag och Tyra hann även med att titta till hästarna lite och promenerade runt lite medans hon satt i bärselen.
Så mysigt där ute, längtar efter långa mysiga stalldagar i vår och sommar med vår egna ponny där.
Hann fånga några fina på bild.
/Therese
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0