flera hästar att rida

Igår åkte jag med Maya och Linnea till hästarna.
Vi började med att rida tjejerna, jag på Daze Linnea på Elsa och Maya på Lillan.
De va pigga men snälla, Daze fick springa på för att hinna med de stora hästarna.
Vi red ut med dem och det blev mycket galopp! Vi va ute ca 45 min med dem.
 
Efter det så red jag ut Nisse och Linnea red Lades.
Nisse va jätte,jätte-pigg!
Lades va oxo pigg.
Vi travade länge sedan galopperade vi upp för en backe, sedan travade vi hem. Vi va ute ca 30 min med dem.
 
Jag har lånat hem en dressyrsadel av Maya, en Morris & Nolan som jag brukar rida Nisse i. Vi ska testa den på Kiss Me i helgen.
 
Idag rider Eliza ut KM på banvallen och jobbar henne i galopp.
Jag rider ett dressyrpass med henne imorgon och på söndag rider jag ev Nisse och Daze igen :)
 
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0