Lång dag

Började med att Maya hämtade mig 07.30. Vi åkte och fixade hästarna och packade lite sen drog vi till ridhuset. Jag red Elsa och Maya red Lillan. Vi red lite trav bommar och tog nått litet skutt:)
 
När vi var klara i de stallet så hämtade pappa upp mig i Svärdsjö där Maya jobbar, sedan skjutsade pappa mig till klubben. Jobbade på prova-på-ridningen från 15-17.
 
När det var klart tog jag fram lite små hinder och gjorde i ordning Kiss Me. Red ett pass och hon var fin.
Hade en slinga på två hinder ut mot långsidan och på medelinjen en sockerbit. Började med att rulla över sockerbiten i galopp på en åtta i ridhuset. Sedan tog jag slinga,sockerbit,slinga,sockerbit osv,
 
Slutade på att hoppa slingan på  skutt som låg på 90 cm, sedan fick hon hoppa sockerbiten två gånger. Bra pass.
 Lite mobil bilder nedanför.
 




 Kiss Me smakar på lite gottgott
 
Imorgon hämtar Maya mig kl 10 och vi ska ut och fixa i grannstallet i Österå där vi ska ha Kiss Me.
Det finns 2 stall på gården pch Maya ska  flytta in där med sina hästar! Kul:D Så imorgon ska vi börja förbereda för hennes flytt in.
 
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0