min ponny

Nu är ridskolan igång och jag får dela med mig av Kiss Me.

Men till helgen är hon min igen.
På lördag har jag träning för Annica Noren igen och det känns jättekul.

Dagen före går hon ut på banvallen och jobbar mycket galopp i samlad form om det inte fryser och blir hårt i backen.
I söndags va hon på banvallen med Eliza, och va helt galen. Eliza berättade att hon bockade som en galning på vägen hem främst. Men de var ute i 2 timmar så de bkev mycket galopp också. Den dagen var jag i Trysil och kunde inte rida.
Dagen efter red Eliza också lite oplanerat 21 på kvällen.

Jag var med Maya och red 2 hästar och va borta hela dagen och eftersom hon hade vart ut hårt dagen innan ville vi att hon reds så hon inte skulle bli stel och få träningsvärk.

Sedan ser jag fram emot min dressyrlektion på måndag för Marika efter jullovet.
/ Jossan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0