uvex

Har länge velat ha en ny lättviktshjälm, helst en Uvex.
Jag har haft den jag har nu i typ 3 år, blingat den själv.
Jag har också en traditionell dressyrhjälm i svart samet.
 
Mamma hittade en annons på en Uvex som fanns nära där vi bor och den var inte mycket använd, ser ut som den är ny.
Den heter Uvex Glamoure, jättesnygg!
Vi åkte för att träffa hon som hade den och jag fick testa den i bilen ;)
Den passade så vi köpte den då vi fick den till ett riktigt bra pris.
Kommer väl bilder när jag har den på också, red i den direkt i måndags då vi hade köpt den.
Men så här ser den ut i alla fall
/Jossan
 






Kommentarer
Postat av: Julia Wester

Uvex är snyggt!

Ha en bra torsdag! :D

Svar: tack så mycket!
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2014-01-16 @ 10:59:22
URL: http://jwester.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0