ny frilla

Igår var det dax för en förnyelse.
Jag har varit mörkbrun i håret i flera år.
Jag brukar ha i färg själv i hårbotten.
Men nu var jag sjukt trött på det mörka och ville bli några nyanser ljusare.
Jag var till jätteduktig Jennifer Delen på Nikita Hair i Falun.
Hon blekte allt utom hårbotten.
Sedan tonade hon botten med en färg och tonade resten av håret i en annan färg.
Det blev superbra!
En terrakotta/ljusbrun färg, ser nästan lite slingat ut från botten.
Sedan gjorde vi en återuppbyggande värme behandling eftersom vi va lite tuff på håret.
Jag köpte också ett shampo och balsam från salongen för att färgen ska hålla sig snygg och blank.
Nästa ggr ska vi lägga in blonda färger,nu har vi lagt en bra grund. Mörkbrun är ett minne blott ;)
/ Therése







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0