återbesöket

Vi kom till Atg där Kiss Me fick gå in i en box.
Sedan gick och sprang jag med henne.
Nino böjde ett ben i taget och jag sprang med henne.
Sedan gick vi ut och jag fick longera henne i trav i båda varven.
Hon var halt men mindre halt än sist.
Inte så konstigt eftersom hon fått kortison och vila i 3 veckor.
Men nu sprutade Nino kotorna fram med kortison.
Hon står inne ett par dagar nu i Maya s stall.
Sedan ska vi tillbaka 30 juni till Nino.
Om hon svarat då så ska hon sättas igång.
Det kanske låter bra men det är det egentligen inte.
Bara en period då det inte alls ser särskillt bra ut i hennes hasor och spatten är långt gången.
Eftersom hon svarat på att bli bättre så måste hon sättas igång tills hon i princip inte kan ridas igen.
När vi kommer dit och det kan ta allt från ett par veckor till flera månader.
Det är att gå med en klump i magen och inte veta hur länge det håller innan hon får ont.
För att va hård så hade det vart bättre att hon inte va bättre idag för då hade vi kunnat göra ett avslut istället för att fortsätta nått som inte kommer hålla.
Så länge hon inte visar att hon har ont vill vi så klart ha henne.
Hon är ju det bästa vi har och ingen ville att det skulle sluta så här.
Men det är livets gång och vi måste gå igenom det här nu.
Hon är värd det bästa och det kommer vi ge henne.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eline

Stora kramar till dig Jossan.!
Du vet att om du behöver mig så är jag bara ett samtal bort eller en cykeltur <3 kram

2014-06-12 @ 07:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0