ingen vila

Är igång 24/7.
 Imorse hann jag knappt vakna innan bästa Tobbe, hovslagaren, kom och hämtade mig här hemma. Åkte ut till sommarhagen och skodde Kiss Me. Hon var snäll, gick utanför hagen och skodde henne, dom andra hästarna både sov och busa. Kiss Me såg väldigt trött ut men var pigg och på myshumör!
Hon hade även tappat grimman i hagen på något vis så vi lånade Ponticas grimma medans hon skoddes.

När vi var klara körde Tobbe hem mig igen.
Åt lunch och sen ut till stallet igen, gjorde mat och mockade åt Daze och Kiss Me. 
Red Daze på banan, eftersom hon vilade igår. Och ja, hon var pigg! Men stundtals så trampade hon på i lagom takt och tempo och jobbade riktigt bra! 

Ikväll sover jag hos Tilde och imorgon åker vi till invigningen av SM 2014 som våran klubb FaRS är arrangörer till. Har jobbat lite under veckan på dalahoppet och ska även jobba på banan lördag, söndag då finalen går!
Ska kolla på 140 klassen imon, kanske hinner se lite av 130 också.

Some pics från imorse hos Kiss Me:)







/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0