hööks premiär

Japp kl 09.40 var jag på plats.
Självklart var jag runt på baksidan och ringde på klockan ;)
Skulle ju kolla vart de ville ha oss stående och göra reklam för HoppSM 2014 som är i Falun en hel vecka.
Naturligtvis så va ju Joakim Höök på plats och vi växlade några ord om facebooksidan som jag startade med ca 800 st medlemmar i dag.
Han tyckte det va fantastiskt roligt och han gratulerade att vi nu har Hööks i Dalarna ;)
 
Sedan gick vi runt och pratde med lite bekanta som stod i kön.
När de öppnade dörrarna till den nya fina butiken så fylldes den snabbt med shoppingsuget hästfolk och några hundintresserade.
En lång kö bildades snabbt ttill kassorna.
Som tur var så hade jag gulliga Elin med som stod i kö åt mig så jag fick fynda några fina öppningserbjudanden.
Vi stod sedan i ca 2 timmar och delade ut flyers om SM och chansen att vinna dagbiljetter på Facebook och Instagram.
En trevlig stund, och Tyra skötte sig utmärkt!
Sedan somnade hon direkt vi satte oss i bilen mot Falun.
Fia fortsatte en stund till efter att vi åkte, vi satte även lappar på bilar runt om köpcentret.
Om man ska och det ska man såå klart, besöka SM i hoppning 22-29 juni på Lungnet i Falun då ska man så klart försöka vinna biljetter.
 
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0