avslut

Alla papper hemma idag.
Agrias var reda hemma och Nino s kom också idag.
Hade sagt till vän och tränare till Jossan att jag skulle ringa henne.
Kumde inte vänta.
Jag funderare länge ,hela förmiddagen åt vad och hur jag skulle formulera mig.
Satte mig igen efter lunch,då bara kom det.
Inget konstigt alls utan precis som det har varit och vad som hände med behandlingen och igångsättning på Kiss Me.
Kände mig jätte ledsen och tom.
Jojo fick skicka iväg det på brevlådan.
Jag grät när han åkte, det blir ens verklighet.
Man vill få klart fast man önskar att de kunde stanna i livet som våra vänner.
Jag är glad att vi tog hem henne och att hon fick den här tiden.
/ Therese










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0