Halvtid

Ny vecka igen då,jagjobbar halvtid den här veckan också. Hoppas att mina värden är på väg uppåt och att jag snart ska känna mig piggare. Idag är det 8-12 som gäller, så det blir planering och möte på morgonen sen blir det att vara med klassen 1 timme före deras lunch. Timmen innan jag går hem kommer jag planera de 6 timmar jag gör med klassen den här veckan i värdegrund, svenska och matte. 
Kommer hem i tid så jag kan vila lite innan tjejerna slutar och kommer hem.
Framåt kvällen är det Jossan som rider lektion med Kiss Me.
Kommer låna hennes nya Iphone och filma lite, så det får ni se senare ikväll.
Kom över en ny Iphone igår av en kille som nyss fått körkort och hellre ville köpa en liten bil, så det var ett riktigt fynd.... Eftersom min kära sambo är helt galen då det gäller att pruta på saker åh ting så vart det inte dyrare än att köpa en vanlig mobil. Därför fick hon den, hade aldrig köpt en för 6- 7 tusen. Den är inte låst och vi använder hennes gamla kompiskort i den;) hahaha! På Elgianten trodde de inte sina öron, de hjälpte Jossan att få igång allt och de höll med om att det va ett jäkla fynd.
Så kan det va, man ska hitta en sån annons först och va snabb;)
Ha en bra dag alla!
 
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0