Ridning idag!

Idag när jag slutar skolan ska jag åka till Mysan och rida. Jag kommer att komma dit i bra tid så då är det nog ledigt i ridhuset. Jag tränar på LB:1 program, meningen är att jag ska starta henne på hemmatävlingen. Jag kommer nog starta både Mysan och Kiss Me då. Vi började träna lite förra torsdagen på programmet. Jag kan det utantill men behöver öva på det på hästryggen med. Ska bli kul att se hur Mysan är idag, förra veckan var hon en riktig krutponny och efter galoppjobb är det svårt att få henne i ett lungt tempo igen om hon inte jobbat klart;) Haha!
En av de gånger jag red henne va hon faktiskt lugn;) det va första gången som mamma var med och tittade före det och nu efter är hon rätt taggad kan man kalla det ;)
Men hon är skoj att rida!
Vi får se om mamma kan filma lite idag när jag rider.
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0